Fauteuils
Fauteuil Amy donkergroen velvet
Original price was: 550,-.440,-Current price is: 440,-.Fauteuil Bibi chenille mintgroen
Original price was: 550,-.440,-Current price is: 440,-.Fauteuil Bibi chenille off white
Original price was: 550,-.440,-Current price is: 440,-.Fauteuil Bibi chenille terracotta
Original price was: 550,-.440,-Current price is: 440,-.Fauteuil Billy antraciet velvet
Original price was: 523,-.418,-Current price is: 418,-.Fauteuil Billy okergeel velvet
Original price was: 523,-.418,-Current price is: 418,-.Fauteuil Bodhi mahonie/rotan naturel
Original price was: 405,-.324,-Current price is: 324,-.Fauteuil Bodhi mahonie/rotan zwart
Original price was: 405,-.324,-Current price is: 324,-.Fauteuil Brix bowi rotan naturel
Original price was: 403,-.322,-Current price is: 322,-.Fauteuil Brix Dali rotan naturel
Original price was: 388,-.310,-Current price is: 310,-.Fauteuil Chester antraciet polyester
Original price was: 490,-.392,-Current price is: 392,-.Fauteuil Chester donkergrijs velours
Original price was: 490,-.392,-Current price is: 392,-.Fauteuil Chester wit polyester
Original price was: 490,-.392,-Current price is: 392,-.Fauteuil Chicago champagne velours
Original price was: 477,-.382,-Current price is: 382,-.Fauteuil Chicago donkergrijs velours
Original price was: 477,-.382,-Current price is: 382,-.Fauteuils
Een fauteuil wordt ook wel relaxstoel, leesstoel of luie stoel genoemd. En dat is precies waar hij voor dient. Het is een stoel waar je even helemaal op tot rust kan komen. We snappen dat een fauteuil comfortabel moet zijn, maar dat het oog ook wat wil. In onze collectie zitmeubilair vind je daarom stijlvolle, comfortabele en kwalitatieve fauteuils.
Wat is een fauteuil?
Een fauteuil is een luxe, comfortabele stoel voor één persoon. Vaak iets breder en zachter dan een gewone eetkamerstoel en met armleuningen voor extra comfort. Je zet hem in de woonkamer, slaapkamer of leeshoek. Doordat er zoveel verschillende modellen zijn, van strak en modern tot klassiek en robuust, is er altijd wel een fauteuil die bij je past.
Fauteuils voor ieder interieur
Of je nu woont in een modern appartement, een landelijke boerderij of een industriële loft: een fauteuil past overal. Kies voor warme stoffen en ronde vormen in een sfeervol interieur of juist voor strakke lijnen en koele kleuren als je van minimalistisch houdt.
Extra zitruimte met een fauteuil
Een fauteuil is niet alleen mooi, maar ook superhandig. Heb je vaak mensen over de vloer? Dan is een fauteuil de ideale extra zitplek. Ook in kleinere ruimtes is het een slimme oplossing: compact, maar comfortabel. En doordat je hem makkelijk verplaatst, kun je er alle kanten mee op.
Wat is een comfortabele fauteuil?
Een comfortabele fauteuil is een fauteuil die allereerst lekker zit. De zitting moet niet te stevig zijn, omdat je op je gemak een tijdje in de stoel wilt kunnen zitten. Een fauteuil met armleuning is prettig, zodat je lekker onderuitgezakt kunt zitten. Plaats je jouw fauteuil in de woonkamer, dan maak je er waarschijnlijk meer gebruik van dan wanneer je de stoel in de slaapkamer plaatst. Comfort is dan extra belangrijk. Wil je het jezelf extra gemakkelijk maken, plaats je fauteuil dan naast een salontafel of sidetable.
Fauteuils kopen bij Loods XL
Heb je jouw favoriete fauteuil op het oog? Bestel hem dan snel en vergeet niet om ook een kijkje te nemen bij onze woonaccessoires. Hiermee maak je jouw zithoek helemaal af. Voor de bezorging kun je kiezen uit een standaardlevering of een uitgebreide levering. Bij de standaardlevering bezorgen we de fauteuil aan de deur. Bij de uitgebreide levering plaatsen we de stoel(en) op de door jou gewenste plek en helpen we met de eventuele montage. Wil je hier meer over weten, neem dan gerust contact met ons op of lees hier meer over de bezorging.
Veelgestelde vragen
Welke fauteuil zit lekker?
Ben je van plan een nieuwe fauteuil te kopen, let er dan op dat het zitvlak zacht en bij voorkeur gestoffeerd is. Zo zit je altijd op een comfortabele ondergrond. Ronde vormen zitten daarnaast fijner dan hoekige fauteuils. Wil je een fauteuil uitproberen? Kom dan langs in onze winkel in Appingedam.
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn afhankelijk van welke bezorgoptie je kiest. Je kunt kiezen uit de standaard levering (Gratis) of uitgebreide levering (€ 59,-).
Als je kiest voor de standaard levering, dan leveren wij tot de eerste drempel van de begane grond. Bij deze opties moet je er zelf voor zorgen dat de bestelling op de juiste plek komt en tevens gemonteerd wordt.
De uitgebreide levering raden wij aan voor meubels die gemonteerd moeten worden of bij een levering op een hogere etage. Of als je zelf het meubel niet verder krijgt dan de eerste drempel.
Moet ik bezorgkosten betalen bij retourneren?
Ja, retourneren is op eigen kosten.
Ik heb een tijdsblok doorgekregen maar de medewerker is niet binnen dit tijdsblok geweest. Wat kan ik nu doen?
We doen ons uiterste best om binnen het tijdsblok te arriveren. Is dit niet het geval, dan vragen we je nog even geduld te hebben. Het tijdsblok is een indicatie en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Heb je na 30 minuten niets gehoord van de chauffeur? Probeer hem dan even te bellen, je krijgt het telefoonnummer van de chauffeur per mail van ons doorgestuurd. Indien de chauffeur niet op neemt kun je uiteraard onze klantenservice bellen op 050-2301066, onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag van 08:00-17:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.
Kan ik een meer specifiek tijdstip krijgen voor de levering?
We zouden graag een exact tijdstip door willen geven, maar er zijn helaas externe factoren (denk aan uitloop bij andere klanten of drukte in het verkeer) waardoor we geen specifieke aankomsttijd kunnen garanderen. Je ontvangt daarom een tijdsblok waarbinnen onze chauffeur naar verwachting arriveert. Het is wel belangrijk dat je gedurende de dag van de levering goed telefonisch bereikbaar bent, de chauffeur belt een half uur van tevoren. Zo weet je precies hoe laat hij arriveert. Zorg er wel voor dat je aanwezig bent wanneer de chauffeur de bestelling komt leveren, zo voorkom je dat we extra kosten in rekening moeten brengen voor een volgende levering. Het is niet mogelijk om een voorkeur door te geven voor een tijdstip/tijdsblok.
Ik was niet thuis, wat nu?
Wij laten altijd weten wanneer de bestelling bezorgd wordt. Bij elke bezorging word je altijd 30 minuten voor bezorging gebeld door onze chauffeur. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn, dan wordt er € 59,00 in rekening gebracht. Neem contact op met onze klantenservice voor een nieuwe afspraak.
Wat moet ik doen als het meubel niet voldoet aan mijn verwachting?
Dat is natuurlijk ontzettend vervelend. Mocht je niet tevreden zijn, dan verzoeken wij je vriendelijk ons te e-mailen met foto’s. Dit kan naar info@loodsxl.nl. Onze medewerkers beoordelen aan de hand van de foto’s je klacht. Let wel op dat maatwerk producten worden geproduceerd aan de hand van specifieke aanvragen. Loods XL is niet verantwoordelijk voor het foutief doorgeven van maatwerk opties.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Bij klachten kun je terecht bij onze klantenservice. Gaat de klacht over een geleverd meubel? Dan vragen wij je vriendelijk een e-mail te sturen naar: info@loodsxl.nl met foto’s. Zo versnellen we de afhandeling van de klacht en kunnen onze medewerkers de klacht beoordelen en zoeken naar een passende oplossing.
Kan ik mijn product retourneren?
Er geldt altijd een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van reden een product te retourneren. Het product dient wel ongebruikt te zijn en mag geen schade bevatten. Producten die op maat zijn geproduceerd mogen niet zomaar worden geretourneerd. Denk dus goed na voordat je besteld en zorg ervoor dat je de juiste maatwerk opties doorgeeft. We denken graag met je mee voor een passende oplossing bij klachten of ontevredenheid. Neem dan contact op via info@loodsxl.nl en stuur foto’s mee.
Hoe kan ik meer informatie over een product krijgen?
Neem contact op met onze klantenservice wanneer je vragen hebt over een product. Stuur een mail naar info@loodsxl.nl of bel ons tussen 09:00 en 17:00 op 050-2301066.
Bezorgen jullie ook meubels in het buitenland?
Ja, we leveren op elke gewenste plek in Europa. Neem contact met de klantenservice op voor de transportkosten.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling door middel van e-mails. Bij ontvangst van de bestelling sturen wij een bevestigingsmail en gaan we aan de slag in de fabriek. Een week voordat wij het product leveren, nemen wij contact met je op voor een afspraak voor levering.
Hoe wordt een meubel bezorgd?
Je kunt kiezen voor een standaard levering, uitgebreide levering of afhaallocatie. Bij een standaard levering wordt het meubel slechts tot de eerste drempel van het huis geleverd en ontvang je geen hulp bij eventuele montage. Bij een uitgebreide levering wordt het wel in huis geleverd en ontvang je hulp bij eventuele montage. Lees hier meer over de bezorging.