Kruk Logan zwart velvet
176,- Original price was: 176,-.141,-Current price is: 141,-.
Je bespaart €35 op basisprijs
Kruk Logan eco-leer cognac
176,- Original price was: 176,-.141,-Current price is: 141,-.
Je bespaart €35 op basisprijs
Kruk Logan eco-leer antraciet
176,- Original price was: 176,-.141,-Current price is: 141,-.
Je bespaart €35 op basisprijs
Op voorraad
Bij LOODS XL
Levertijd
Wij bezorgen onze meubelen met standaard levering en uitgebreide levering in Nederland en Belgie circa 1-3 weken* na bestelling
* M.u.v. poedercoat, hier geldt een levertijd van circa 1-5 weken
* M.u.v. uitgebreide levering voor kasten, hoogslapers, bedstede, loungebedden en loungebanken geldt een levertijd van circa 1-8 weken
* M.u.v. uitgebreide levering op etage hier geldt een levertijd van circa 1-8 weken
* Op eikenhouten badmeubelen zit een levertijd van circa 1-5 weken
* Op onze woonaccessoires en zitmeubilair zit een levertijd van circa 1-7 weken, mits voorradig
* Op stalen bloembakken zit een levertijd van circa 2-6 weken
* Mits jouw agenda dit toelaat
* Bovenstaande levertijden zijn onder voorbehoud en kunnen geen rechten aan worden ontnomen. De aangegeven weken zijn een indicatie.
* Levertijden op onze product informatie pagina zijn momenteel niet leidend
Krappe deadline? Heb jij een meubel voor een bepaalde datum nodig? Neem even contact op met onze klantenservice. In de meeste gevallen is het mogelijk om de bestelling tegen betaling door een externe te laten leveren, hierbij is het niet mogelijk om je meubel te laten monteren en zijn rembours betalingen niet mogelijk.
Poten die gegalvaniseerd moeten worden hebben een langere levertijd, neem hiervoor contact met ons op per mail.
Het is belangrijk om het meubel zelf te controleren op eventuele schade, zodra er een handtekening is gezet zijn wij niet meer verantwoordelijk voor de eventuele schade aan het product.
Als je de bestelling bij ons komt afhalen dan dient dit binnen 2 weken naar melding te gebeuren. Na 2 weken zullen wij €20 opslagkosten per week in rekening brengen.
Mocht je akkoord zijn gegaan met de leverdatum en dit 48 uur voor de leverdatum annuleren, dan zullen wij hier kosten voor in rekening moeten brengen. De kosten hiervan zijn €59 daar bovenop zullen wij opslagkosten in rekening brengen van €20 per week.
Standaard bezorging Nederland en België
Wij laten de transporteur jouw bestelling afleveren. Bij deze optie moet je er zelf voor zorgen dat de bestelling op de juiste plaats komt.
Kies je enkel voor standaard bezorging? Dan dien je het meubel zelf te monteren.
*Kies je voor standaard bezorging met montage? Houdt er dan rekening mee dat het meubel gemonteerd zal worden op de begane grond. Wil je het meubel gemonteerd hebben op een verdieping? Kies dan voor uitgebreide bezorging. Je dient de chauffeur een handje te helpen. Montage aan wanden is niet mogelijk.
Wij monteren geen stoelen, fauteuils, barkrukken en banken.
Uitgebreide bezorging begane grond
Voor leveringen met montage op de begane grond raden wij aan om voor deze verzendmethode te kiezen. Het kan voorkomen dat u een handje moet helpen om de goederen op de juiste plek te krijgen. De montage wordt gedaan door onze chauffeur. Montage aan wanden is niet mogelijk. Bestel je 2 of meer meubels voor uitgebreide bezorging op begane grond rekenen wij hier extra kosten voor, prijs op aanvraag.
Uitgebreide bezorging begane grond: € 59,00
Wij monteren geen stoelen, fauteuils, barkrukken en banken.
Uitgebreide bezorging etage
Voor leveringen met montage op een etage raden wij aan om voor deze verzendmethode te kiezen. Het kan voorkomen dat u een handje moet helpen om de goederen op de juiste plek te krijgen. De montage wordt gedaan door onze chauffeur. Montage aan wanden is niet mogelijk. Dient je meubel met een verhuislift op de gewenste locatie te komen, dan dien je dit zelf en op eigen kosten te regelen. Bestel je 2 of meer meubels voor uitgebreide bezorging op etage rekenen wij hier extra kosten voor, prijs op aanvraag.
Uitgebreide bezorging etage: Per etage € 99,00
Wij monteren geen stoelen, fauteuils, barkrukken en banken.
Levering buiten Nederland en België
Voor bestellingen buiten Nederland en België is alleen standaard levering mogelijk. Kleine pakketten kunnen via DHL verstuurd worden, hiervoor brengen wij verzendkosten in rekening. Grote meubels worden via een andere transporteur geleverd, deze prijs is per pallet en is op aanvraag.
Levering naar eilanden (Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog en Borkum)
Voor levering naar bovenstaande eilanden berekenen wij extra kosten, prijs op aanvraag.
Gratis afhalen
Je kunt de meubelen gratis ophalen bij een van onze afhaaladressen, we sturen je een mail zodra het meubel bij een van de afhaalpunten klaar staat.
1. Groningen
Rouaanstraat 5, 9723 CA, tel: +31(0)50 – 230 1066. Wil je jouw bestelling gratis af komen halen in Groningen dan kan dat uiteraard ook. Je kan dan ook gelijk nog even een kijkje nemen in onze showroom.
Er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Afhalen kan van maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:00 uur en op zaterdag van 9:00 – 16:30 uur.
2. Appingedam
Koningstraat 45, 9901 ED, tel: +31(0)50 – 230 1066 (op afspraak). Je kunt ook jouw bestelling gratis af komen halen in Groningen. Je kan dan ook gelijk nog even een kijkje nemen in onze winkel.
3. Melderslo
Blaktweg 69, 5962 NG Melderslo, tel: +31(0)77 – 463 3056 (op afspraak).
Als je ervoor kiest om de meubels af te halen bij een van onze afhaalpunten, dan ben je zelf verantwoordelijk om de bestelling te controleren op eventuele schade voordat het mee naar huis gaat.
Mocht er toch schade zijn of eventueel in de toekomst service verleend moet worden, dan ben je er zelf verantwoordelijk voor om het meubel weer bij het afhaalpunt af te leveren.
Meer weten over andere verzendopties.
Retourneren
Meubels van hout zijn natuurproducten. Het is belangrijk om hierbij stil te staan als je een bestelling plaatst. Steigerhout, maar ook mangohout, eikenhout, douglashout acaciahout zijn robuust en authentiek. Dat is ook de charme van onze meubels. Elke plank is uniek en kleurverschil kan voorkomen. Verder zijn noesten, kieren, scheuren en oneffenheden in de planken onoverkomelijk, maar we proberen dit altijd tot een minimum te beperken.
Lees hier meer over onze steigerhouten meubels en de kenmerken hiervan.
Elke dag maken wij meubels op maat voor onze klanten. Je bent zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van de juiste maten, kleuren en eventuele extra's. Wanneer je maten, tekeningen of beschrijvingen doorgeeft, werken wij op basis hiervan. Wij weten dus niet waarvoor het meubel bedoeld is. Houd dus ook rekening met de ruimte, maar ook de afmetingen van het trapgat, entree, deurposten en de ruimtes. We vertrouwen erop dat je de juiste gegevens doorgeeft. Eventuele kosten die wij moeten maken om het meubel op plek van bestemming te krijgen of eventuele aanpassingen die ter plekke worden gedaan, zijn dan ook voor eigen rekening.
Retourneren
Voor elk product van Loods XL geldt een afkoelingsperiode van 7 dagen, zonder opgaaf van reden. Deze 7 dagen gaan in op de dag van ontvangst van het product. Na 7 dagen kunnen wij jouw retour helaas niet verwerken. Wij zullen 10% administratiekosten in rekening brengen. Alleen wanneer het product nog in originele staat is, zonder schade, mag je retourneren. Dat betekent dat een meubel geen gebruikerssporen mag bevatten of beschadigingen. Meubels dienen in originele staat en (eventuele) verpakking geretourneerd te worden. Heb je het meubel gemonteerd is retourneren niet meer mogelijk. Het is alleen mogelijk om het product te retourneren, ruilen is helaas niet mogelijk. Mocht je toch een andere kleur of maat willen hebben dan dien je opnieuw een bestelling te plaatsen.
Zitbanken, fauteuils , barkrukken, eetkamerstoelen, tuinstoelen, teak- en eikenhouten meubelen kunnen niet geretourneerd worden.
Meubels op maat
Bij meubels op maat* vervalt het herroepingsrecht. Dit zijn meubels die gemaakt zijn op basis van individuele keuze of beslissing. Deze worden speciaal voor de klant gemaakt in onze fabriek en specifiek bedoeld voor een persoon.
Dit geldt ook voor onze industriële poten. Ook deze worden op maat gemaakt. Mocht je hebben gekozen voor een behandeling, zoals een poedercoating of lak, dan vervalt het herroepingsrecht ook.
Kies je voor een extra optie zoals bijvoorbeeld push to open of ladegeleiders, dan valt dit onder het kopje maatwerk.
Wanneer je kiest voor een washing, coating, waterafstoende laag of beits op het meubel vervalt ook het herroepingsrecht. Ook dit valt onder maatwerk en is een individuele keuze.
* Bijna alle meubelen worden speciaal voor de consument besteld of in een specifieke maat en onder speciale wensen geproduceerd.
Outlet meubels
Heb je gekozen voor een outlet meubel? Dan kun je het meubel niet retourneren. Het kan voorkomen dat onze outlet meubels schade bevatten. Mocht je een outlet meubel zien, die je graag wilt aanschaffen en wil je meer informatie over eventuele schade? Neem dan zeker contact op met onze klantenservice. We helpen je graag met meer informatie.
Controleer het meubel bij ontvangst
Wanneer je een meubel ontvangt, controleer deze dan op eventuele schade. Schade kan ontstaan tijdens onze levering. Zet je een handtekening bij ontvangst en ontdek je later schade het meubel, dan zijn wij niet meer verantwoordelijk voor deze schade. Daarom moet je altijd het meubel controleren bij ontvangst.
Kussens op maat
Wanneer je kiest voor kussens, dan kun je deze niet retourneren. Ook deze worden speciaal op maat gemaakt voor het meubel. Daarom kun je deze ook niet annuleren of retourneren.
Retour matrassen
Matrassen mogen alleen geretourneerd worden als ze in originele fabrieksverpakking zitten dit i.v.m. hygiene. Matrassen die uit de verpakking zijn gehaald, worden niet als retour geaccepteerd.
Kosten retourneren
De kosten die worden gemaakt met retourneren zijn voor eigen rekening. Je dient er zelf voor te zorgen dat het meubel bij onze fabriek aan de Rouaanstraat 5, 9723 CA te Groningen wordt geleverd.
Het kan voorkomen dat wij het meubel niet accepteren. Dit gebeurd wanneer wij schade en/of gebruikerssporen ontdekken. Indien het meubel door jezelf gemonteerd is kunnen wij je bestelling niet retour nemen. Je dient dan zelf het meubel weer op te halen bij onze fabriek.
Wij crediteren het bedrag binnen 30 dagen (het aankoopbedrag exclusief verzend en/of montagekosten). Je kunt gebruik maken van het modelformulier. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode.
Melden van retournering
Print, vul in en scan het formulier en verstuur het per e-mail naar: info@loodsxl.nl. De reden van terugsturen opgeven is niet verplicht, maar wij stellen jouw feedback zeer op prijs om onze service waar mogelijk te verbeteren. Je kunt de retourzending ook via het contactformulier aanmelden. Zie ook: klachten.
Vermeld de volgende gegevens:
- Je naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer
- Ordernummer, orderdatum, productgegevens en artikelnummer(s) van de bestelling (zie factuur of bevestigings e-mail),
- De reden van retour. (dit is niet verplicht, maar wordt gewaardeerd).
Eventuele fouten in de tekst of prijs zijn niet op www.loodsxl.nl te verhalen.
Voorwaarden retourneren:
- Cliënt zorgt voor voldoende frankering voor retournering, tenzij het om een onverhoopte fout gaat van Loods XL.
- Cliënt zorgt voor verzekering en track & trace code voor retourzending, zoekgeraakte retourzendingen kan Loods XL niet terugbetalen.
- Na nauwkeurige inspectie of het product nog in dezelfde perfecte staat is als bij levering, betaalt Loods XL binnen 30 dagen na ontvangst de ontvangen koopsom terug aan de cliënt, via dezelfde betaalwijze als gekozen bij aankoop.
- De betreffende producten dienen in het desbetreffende retourformulier zijn omschreven als zaken waarvoor de retourgarantie geldt.
- Dit mits op- of aan het afgeleverde geen enkele wijziging is aangebracht.
- Dit mits het afgeleverde ongeschonden, in de originele opmaak, en in het cellofaan omhulsel is.
- Dit mits cliënt alle artikelen met de uiterste zorg behandelt en keurig gevouwen in de verpakking teruglegt voor retournering.
- Dit mits alle meegezonden toebehoren zoals kortingkaarten, documentatie, merklabels, en alle verpakkingsmaterialen bij de retourzending worden gevoegd.
- Dit mits de retourzending uiterlijk op de 7e dag, na in ontvangstneming van het geleverde door cliënt, weer in het bezit zijn van Loods XL.
- Als er aan het product iets gewijzigd of toegevoegd wordt volgens de specificaties van de consument is dat maatwerk. Aankopen die speciaal op maat of speciaal op bestelling zijn vervaardigd vallen niet onder deze retourregeling.
- Maatwerk meubelen kunnen worden geretourneerd, kies je bijvoorbeeld voor een coating of en behandeling? Dit valt onder maatwerk.
- Indien cliënt niet behoorlijk of niet tijdig voldoet aan de verplichtingen behoudt SteigerhoutTrend zich het recht voor de retourzending te weigeren.
Garantie
Voor de kwaliteit van onze producten geldt een garantie van één jaar. Let op dit geldt niet voor de outlet modellen. Indien de door verkoper verstrekte garantie een zaak betreft die door een derde werd geproduceerd, dan is de garantie beperkt tot die, die door de producent van de goederen ervoor wordt verstrekt, tenzij anders wordt vermeld. Na verloop van het garantietermijn zijn alle kosten voor herstel of vervanging, inclusief administratie- verzend- en voorrijkosten, voor de koper en deze worden in rekening gebracht.
De door LoodsXL.nl te leveren producten voldoen aan de gebruikelijk eisen en normen die daaraan op het moment van levering redelijkerwijs gesteld kunnen worden en waarvoor zij bij normaal gebruik in Nederland zijn bestemd. De in dit artikel genoemde garantie is van toepassing op producten die bestemd zijn voor het gebruik in Nederland.
Iedere vorm van garantie komt te vervallen indien een gebrek is ontstaan als gevolg onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik daarvan, onjuiste opslag of onderhoud door koper en/of door derden. Indien vaststaat dat een product gebrekkig is en daarover tijdig is gereclameerd, zal LoodsXL.nl het gebrekkige product binnen redelijke termijn na retourontvangst vervangen of zorg dragen voor herstel daarvan. In geval van vervanging is de koper gehouden het vervangen product ten eerste aan LoodsXL.nl te retourneren, tenzij LoodsXL.nl anders aangeeft.
De koper komt evenmin aanspraak op garantie toe indien het gebrek is ontstaan door of het gevolg is van omstandigheden waar verkoper geen invloed op kan uitoefenen, daaronder begrepen, doch niet uitsluitend, weersomstandigheden (zoals bijvoorbeeld, extreme regenval of temperaturen), werking van het hout, krimpen en uitzetten, vooral voor steigerhout meubelen welke binnen geplaatst worden, et cetera.
Garantie op houten meubels
Hout is een robuust natuurproduct, het zal onder invloed van de luchtvochtigheid dus altijd iets werken (uitzetten of krimpen). De houten planken kunnen dan krom gaan staan. Zie hout niet als een materiaal dat zich laat “temmen”. In hout kunnen scheurtjes en kieren ontstaan afhankelijk van de temperatuur en luchtvochtigheid (met name binnenshuis). Geen plank is gelijk van kleur en vorm. Garantie op de meubelen vervalt wanneer je de meubelen zelf behandeld of aanpast. Wij werken met stalen schroeven, dus de schroeven kunnen naar verloop van tijd oxideren. Lees hier meer over onze steigerhouten meubels.
Vragen?
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling bij Loods XL?
Elk product bestel je op maat dankzij de maatwerk opties in het menu rechts bij het product. Kies de juiste maatwerk opties en klik op + In winkelwand. Het meubel wordt toegevoegd aan je winkelmand. Klik op het winkelmandje om je bestelling af te ronden en klik op doorgaan naar afrekenen. Zo plaats je een bestelling bij Loods XL.
Wil je graag compleet maatwerk? Vraag dan een offerte aan. Je ontvangt binnen twee dagen reactie op je ontwerp en meer informatie over deze maatwerk bestelling.
Ontvang ik een bevestigingsmail na mijn bestelling?
Ja, je ontvangt altijd een bevestigingsmail nadat je een bestelling hebt geplaatst. Heb je de mail niet ontvangen? Kijk dan even in je spambox of neem even contact op met onze klantenservice.
Kan ik met maatwerk bij jullie terecht?
Ja, Loods XL produceert vrijwel elk meubel op maat. Je kunt verschillende meubels in de webshop zelf aanpassen met onze maatwerk opties of zelf een ontwerp indienen voor volledig maatwerk naar eigen ontwerp.
Wat zijn OUTLET artikelen?
In onze outlet staan meubelen die wij hebben gebruikt voor fotoshoots, of die bij ons in de showroom hebben gestaan.
Hoe weet ik dat mijn bestelling is doorgekomen?
Wanneer je een bestelling plaatst in onze webshop ontvang je direct na plaatsing een e-mail ter bevestiging. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan even in je spambox of neem even contact op met de klantenservice.
Hebben jullie een minimaal orderbedrag?
Er geldt geen minimaal orderbedrag voor een bestelling bij Loods XL.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Bedenk van te voren goed wat je besteld in onze webshop. Het wijzigen aan maatwerk is niet zomaar gedaan. Mocht je toch nog iets willen wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij moeten per wijziging 15,00 euro in rekening brengen. Wanneer wij al zijn gestart met het produceren van jouw meubel, kunnen wij geen wijzigingen meer doorvoeren.
Kan ik ook losse onderdelen voor mijn meubel bestellen?
Losse onderdelen voor onze meubelen zijn niet beschikbaar in onze webshop omdat wij altijd maatwerk leveren. Mocht je toch graag een onderdeel willen voor een meubel, dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Betalen
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Er zijn verschillende betalingsmogelijkheden, zoals iDeal, MisterCash, PayPal of bankoverschrijving. Ook is er een mogelijkheid om 50% via bankoverschrijving aan te betalen, de overige 50% kan dan contant bij de levering betaald worden. Lees hier meer over betalen.
Verzending
Wat is de levertijd?
De levertijd is gebruikelijk twee weken vanaf het moment dat je jouw order plaatst. Dit geldt voor de standaard levering binnen Nederland. Heb je gekozen voor rembours, montage, afhaalpunt, uitgebreide levering of levering buiten Nederland, dan geldt een maximale levertijd van drie weken. Let op bij grote drukte kan de levertijd ook afwijken. Binnen 10 werkdagen na het plaatsen van de bestelling nemen we contact met je op om een leverafspraak in te plannen.
*Let op: sommige maatwerk opties zoals poedercoating kan de levertijd vertragen. Lees hier meer over welke opties levertijd kunnen vertragen.
*Let op: in verband met de drukte hebben we momenteel een langere levertijd. Klik hier voor de actuele levertijden.
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn afhankelijk van welke bezorgoptie je kiest. Je kunt kiezen uit de standaard levering (Gratis) of uitgebreide levering (€ 59,-).
Als je kiest voor de standaard levering, dan leveren wij tot de eerste drempel van de begane grond. Bij deze opties moet je er zelf voor zorgen dat de bestelling op de juiste plek komt en tevens gemonteerd wordt.
De uitgebreide levering raden wij aan voor meubels die gemonteerd moeten worden of bij een levering op een hogere etage. Of als je zelf het meubel niet verder krijgt dan de eerste drempel.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt op verschillende punten je bestelling afhalen, namelijk: Groningen, Harfsen, Melderslo en Zweeloo. Klik hier voor alle adressen.
Ik was niet thuis, wat nu?
Wij laten altijd weten wanneer de bestelling bezorgd wordt. Bij elke bezorging word je altijd 30 minuten voor bezorging gebeld door onze chauffeur. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn, dan wordt er € 59,00 in rekening gebracht. Neem contact op met onze klantenservice voor een nieuwe afspraak.
Kan ik de bezorgafspraak nog wijzigen?
Ja, je kunt de bezorgafspraak tot 3 werkdagen voor de levering nog wijzigen. Houd er wel rekening mee dat de levering ca. 3-4 weken later plaats zal vinden.
Hoe laat worden mijn meubels geleverd?
Voor de levering van de meubels maken wij een afleverafspraak met jou. We geven per mail altijd een tijdsvenster door. Op de dag van levering bellen we altijd een half uur van te voren, wanneer wij bijna in de buurt zijn.
Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Vink bij je bestelling aan dat je jouw bestelling op een ander adres wilt laten leveren.
Bezorgen jullie ook meubels in het buitenland?
Ja, we leveren op elke gewenste plek in Europa. Neem contact met de klantenservice op voor de transportkosten.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling door middel van e-mails. Bij ontvangst van de bestelling sturen wij een bevestigingsmail en gaan we aan de slag in de fabriek. Een week voordat wij het product leveren, nemen wij contact met je op voor een afspraak voor levering.
Kan ik mijn meubels ook later ontvangen?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt dit aangeven in de bestelnotities of neem contact op met onze klantenservice om de juiste datum door te geven.
Kan ik een meer specifiek tijdstip krijgen voor de levering?
We zouden graag een exact tijdstip door willen geven, maar er zijn helaas externe factoren (denk aan uitloop bij andere klanten of drukte in het verkeer) waardoor we geen specifieke aankomsttijd kunnen garanderen. Je ontvangt daarom een tijdsblok waarbinnen onze chauffeur naar verwachting arriveert. Het is wel belangrijk dat je gedurende de dag van de levering goed telefonisch bereikbaar bent, de chauffeur belt een half uur van tevoren. Zo weet je precies hoe laat hij arriveert. Zorg er wel voor dat je aanwezig bent wanneer de chauffeur de bestelling komt leveren, zo voorkom je dat we extra kosten in rekening moeten brengen voor een volgende levering. Het is niet mogelijk om een voorkeur door te geven voor een tijdstip/tijdsblok.
Ik heb een tijdsblok doorgekregen maar de medewerker is niet binnen dit tijdsblok geweest. Wat kan ik nu doen?
We doen ons uiterste best om binnen het tijdsblok te arriveren. Is dit niet het geval, dan vragen we je nog even geduld te hebben. Het tijdsblok is een indicatie en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Heb je na 30 minuten niets gehoord van de chauffeur? Probeer hem dan even te bellen, je krijgt het telefoonnummer van de chauffeur per mail van ons doorgestuurd. Indien de chauffeur niet op neemt kun je uiteraard onze klantenservice bellen op 050-2301066, onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag van 08:00-17:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.
Onderhoud
Hoe onderhoud ik steigerhouten meubelen?
Steigerhouten meubelen kun je schoonmaken met een licht vochtige doek. Grote vlekken of beschadigingen kun je vaak schuren. Na verloop van tijd zal de kleur van het hout minder worden. Je kunt dit voorkomen door nano coating over je meubel aan te brengen. Lees hier meer.
Hoe onderhoud ik betonlook meubelen?
Betonlook meubelen hebben vrijwel geen onderhoud nodig. We adviseren om het meubel elk half jaar te behandelen met de onderhoudsolie. Het meubel kan schoongemaakt worden met een licht vochtige doek. Pas wel op met zuren, zoals allesreiniger met citroen of wijn, dit tast het beton cire aan. Lees hier meer over het onderhoud. Ook is het gebruik van onderzetters noodzakelijk.
Hoe onderhoud ik mangohouten meubelen?
Mangohouten meubelen onderhoud je met een vochtige doek. De intensiteit van de kleur kan afnemen, maar dit kun je oplossen met een bijenwas. Let wel op met de stalen elementen. Hebben deze geen poedercoating? Dan gaan deze oxideren.
Hoe onderhoud ik meubelen van eikenhout?
Eikenhouten meubelen onderhoud je met een licht vochtige doek. Eventueel kun je ze behandelen met een nano coating voor extra bescherming. Heb je een eiken meubel met stalen element en heb je niet gekozen voor de poedercoating? Dan is de kans op oxidatie groot.
Hoe onderhoud ik meubelen van acaciahout?
Acaciahouten meubelen maak je schoon met een licht vochtige doek. Het is mogelijk dat de intensiteit van de kleur van het acaciahout minder wordt. Heb je gekozen voor een meubel met stalen elementen? Kies dan voor de poedercoating om roestvorming te voorkomen.
Waar kan ik tips vinden voor onderhoud van het meubel?
Op onze website vind je verschillende tips over de onderhoud van jouw meubels bij onze blog artikelen. Uiteraard mag je ons ook altijd contacteren voor meer informatie.
Wat is het verschil tussen een nano coating en matte lak?
Nano coating een kleurloze coating, het hout behoudt de kleur van het hout. Matte lak geeft een iets donkere/gele kleur aan het hout. Zowel de nano coating als de matte lak hebben een beschermde functie. Het verschilt alleen in kleur.
Wat is een poedercoating?
Metalen kunnen oxideren en daardoor ontstaat roest. De poedercoating fungeert als een beschermlaag op metalen voorwerpen, zoals de stalen poten. Zo wordt roestvorming geremd.
Wat is een matte lak?
Een matte lak voorkomt krassen en het hout blijft langer mooi. Het dient als een beschermlaagje. Het geeft wel een iets donker gelige kleur aan het hout.
Wat is een washing?
Dit is een beitsachtig product waarmee je een kleur geeft aan het hout en de nerfstructuur accentueert. De washings komen in drie verschillende kleuren: zwart, grijs en wit.
Wat is nanocoating?
Nano-coating is een middel dat zorgt voor oppervlaktebescherming van meubelen die gemaakt zijn van steigerhout of eikenhout. Nano-coating bevat siliciumdioxide SiO2, dat wordt gebruikt als een basisgrondstof voor de productie van glas.
Na het aanbrengen biedt de nano-coating een goede bescherming aan houten oppervlaktes. Vanwege het sterke waterafstotende (hydrofobe) effect biedt het een goede bescherming tegen vocht.
Lees meer over Nano-coating in onze blog.
Je kunt in onze webshop Water- en Olie afstotende coating kopen.
Is een behandeling van steigerhouten meubelen noodzakelijk?
Voor binnen en buitengebruik adviseren wij om het meubel te behandelen met een Nano coating. Bij Nano coating veranderd de kleur van het hout niet, maar wordt een beschermlaag aangebracht. Bij deze methode wordt een waterafstotende coating op het meubel gespoten.
Het steigerhout is hierdoor goed beschermd tegen vocht. Herhaling na 1 jaar is een pre, de blikjes kunnen via onze klantenservice besteld worden. Het voordeel van deze methode is dat het effectief is én zelf gedaan kan worden. Het steigerhout verandert niet van kleur en blijft zijn robuuste uiterlijk houden.
Als ik voor een washing kies is het dan ook noodzakelijk om voor een bescherming te kiezen?
Ja, een washing is enkel om de kleur van het hout te veranderen. Wil je het meubel ook beschermen tegen vocht en vuil? Kies dan ook voor een nanocoating.
Garantie
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen in originele (oorspronkelijke) staat worden geretourneerd. Meubelen die beschadigd zijn, gebruikssporen bevatten of zelf aangepast zijn, worden niet geaccepteerd en kunnen dus niet geretourneerd worden. Als het product voor jou besteld is en/of op maat gemaakt is, dan vervalt het herroepingsrecht. Wij komen altijd met een passende oplossing en denken met je mee.
Let op! Op maat gemaakte meubelen, die op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument worden vervaardigd, kunnen niet geretourneerd worden. Het gaat hierbij om een meubel dat specifiek voor een persoon bedoeld is. Dit geldt ook voor industriële poten deze worden op maat gemaakt en kunnen wij helaas niet terugnemen.
Als je hebt gekozen voor een coating/washing of beits, dan kun je dit helaas niet retourneren. Dit is namelijk op basis van uw wensen aangebracht en valt dus onder maatwerk.
* Bijna alle meubelen worden speciaal voor de consument besteld of in een specifieke maat en onder speciale wensen geproduceerd.
Op alle meubelen in de webshop geldt een garantie van minimaal één jaar. Let wel op dat we werken met veel natuurproducten. Kieren, oneffenheden en spleten zijn normaal en wij hanteren altijd een maximale kier van 1,5 centimeter.
De garantie vervalt bij kamertemperaturen boven de 22 graden. Hierdoor kunnen houten planken kromtrekken. Wanneer je bij ontvangst je bestelling niet goed controleert en achter een klacht hebt, dan vervalt je garantie.
Bij verandering van het meubel of zelf monteren van het meubel vervalt de garantie. Onjuist gebruik of onjuist onderhoud valt buiten de garantie.
Lees je altijd goed in over onderhoud van elk meubel en behandel deze ook met zorg. LoodsXL is niet verantwoordelijk voor zelfgemaakte fouten.
Retourneren
Kan ik mijn product retourneren?
Er geldt altijd een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van reden een product te retourneren. Het product dient wel ongebruikt te zijn en mag geen schade bevatten. Producten die op maat zijn geproduceerd mogen niet zomaar worden geretourneerd. Denk dus goed na voordat je besteld en zorg ervoor dat je de juiste maatwerk opties doorgeeft. We denken graag met je mee voor een passende oplossing bij klachten of ontevredenheid. Neem dan contact op via info@loodsxl.nl en stuur foto’s mee.
Moet ik bezorgkosten betalen bij retourneren?
Ja, retourneren is op eigen kosten.
Klachten
Wat moet ik doen als het meubel niet voldoet aan mijn verwachting?
Dat is natuurlijk ontzettend vervelend. Mocht je niet tevreden zijn, dan verzoeken wij je vriendelijk ons te e-mailen met foto’s. Dit kan naar info@loodsxl.nl. Onze medewerkers beoordelen aan de hand van de foto’s je klacht. Let wel op dat maatwerk producten worden geproduceerd aan de hand van specifieke aanvragen. Loods XL is niet verantwoordelijk voor het foutief doorgeven van maatwerk opties.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Bij klachten kun je terecht bij onze klantenservice. Gaat de klacht over een geleverd meubel? Dan vragen wij je vriendelijk een e-mail te sturen naar: info@loodsxl.nl met foto’s. Zo versnellen we de afhandeling van de klacht en kunnen onze medewerkers de klacht beoordelen en zoeken naar een passende oplossing.
Contact
Hoe kan ik jullie bereiken?
Je kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 20:00 uur op 050-2301066. We zijn zeven dagen per week te bereiken via info@loodsxl.nl.
Hoe kan ik meer informatie over een product krijgen?
Neem contact op met onze klantenservice wanneer je vragen hebt over een product. Stuur een mail naar info@loodsxl.nl of bel ons tussen 09:00 en 17:00 op 050-2301066.
Hebben jullie een showroom?
Ja, kom gerust langs aan de Rouaanstraat 5, Groningen. De showroom is open van 09:00 tot 17:00 van maandag tot en met zaterdag.
Beschrijving
- Breedte: 44 cm
- Zitbreedte: 44 cm
- Diepte: 40 cm
- Zitdiepte: 40 cm
- Zithoogte: 70 cm
- Hoogte: 102 cm
- Materiaal zitting: eco-leer (waterafstotend)
- Materiaal frame: staal
Beoordelingen (0)
Wees de eerste om “Kruk Logan eco-leer antraciet” te beoordelen Reactie annuleren
Je moet ingelogd zijn om een beoordeling te plaatsen.
Misschien vind je deze ook leuk…
Barkruk Ariane zwart kunststof
Je bespaart €32 op basisprijs
Kruk Mikky eco-leer zwart
Je bespaart €33 op basisprijs
Kruk Texas eco-leer olijfgroen
Je bespaart €30 op basisprijs
Tuinstoel Bloom wit kunststof
Je bespaart €35 op basisprijs
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.